Kalau orang lain berjaya, kita juga harus berjaya. Kalau orang lain tegak dalam bidang hidupnya, kita juga punya hidup sendiri, untuk kita turut tegak dan berjaya seperti mereka

Wednesday, July 8, 2015

Damia Si Anak Bijak

Dah lama tak cerita pasal Damia. Dia dah semakin besar n cerdik. Mulut pun boleh tahan. Macam orang tua. Kuat membebel cam Cik Lan. Haha. Dah pandai nak berkawan n paling penting selalu request nak adik ye. Haish..nantilah Damia ea..





Bulan Ramadhan macam biasalah tak sempat nak masak. Sampai rumah dah pukul berapa kan..So Cik Lan n Damia la yang pergi bazar sepanjang bulan Ramadhan ni. Memasak bulan puasa ni hanya dilakukan pada hujung minggu je, tu pun kalau tak balik kampung.Haha



Selalunya Damia kalau kat rumah dia main ngan anak patung n rajin cakap sorang-sorang. Hari tu dapat berkumpul ramai-ramai ngan dua pupu dia. Seronok betul tengok dia main. 

Enjoy your kids time ye sayang..Happy selalu! Mama hari-hari doakan yang terbaik untuk Mia..
© Copyright 2014 Reserved to Khairunnisa l Design by DayangDeno