Kalau orang lain berjaya, kita juga harus berjaya. Kalau orang lain tegak dalam bidang hidupnya, kita juga punya hidup sendiri, untuk kita turut tegak dan berjaya seperti mereka

Thursday, February 4, 2016

Coffee on Table Penang

Anda pernah tengok kopi 3D yang dalamnya ada kucing?
Err...ada ke? Kalau ada, di mana nak dapatkan kopi tersebut?

Kedai kopi istimewa yang saya dimaksudkan ni terletak di Georgetown Pulau Pinang. Tapi bukanlah kucing betul yang duduk dalam kopi tu. Kucing tersebut sebenarnya adalah 3D Latte Art yang dibuat khas oleh barista yang berkemahiran tinggi...Kucing 3D ni macam foam atau buih sabun...hehe

Tak tahu 3D Latte Art tu apa? Jom tengok gambar...


Pintu masuk Coffee on Table Cafe

Lokasi Coffee on Table Cafe

Alamat lengkap:

Coffee on Table Cafe
No. 164, Lebuh Pantai
10200 Georgetown Penang

Seni 3D Coffee on Table Cafe

Tada!! inilah dia kucing yang saya maksudkan tu. Comel kan? Seolah-olah kucing tu tengah berenang..



Corak 3D yang comel ni boleh dilakukan di atas kopi yang panas atau sejuk.
Malah jenis kopinya bergantung kepada peminat kopi..boleh order Mocha, Latte, Cappucino dll...seni 3D tu dikira sebagai hiasan tambahan jer...
"Mia tak naklah minumlah kopi ni, mama. Kesian kucing tu.."
Selamat mencuba!
© Copyright 2014 Reserved to Khairunnisa l Design by DayangDeno