Kalau orang lain berjaya, kita juga harus berjaya. Kalau orang lain tegak dalam bidang hidupnya, kita juga punya hidup sendiri, untuk kita turut tegak dan berjaya seperti mereka

Tuesday, November 14, 2017

Damia Tamat Pra Sekolah

Damia dah nak masuk Darjah 1 tahun depan. Cepat betul masa berlalu. Kitaorang daftarkan dia Sekolah Kebangsaan Jenis Kebangsaan Cina (SJKC) Taman Rashna, Klang.

Sijil tamat tadika

Gambar pakai jubah, pegang scroll. Rambut pendek, dah macam boy. Haha

Dia pakai tudung pergi sekolah tapi waktu ambil gambar ni teacher suruh buka sebab topi tu ketat kat kepala dia. 

Mama pun tak suka tengok gambar kakak yang ni. Huahua..Apapun, congratz kakak! Kena lebih fokus tahun depan, tak boleh main-main dah.

No comments:

Post a Comment

© Copyright 2014 Reserved to Khairunnisa l Design by DayangDeno